مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:222022-06-14دانش

طراحی سامانه ای برای دریافت ایده های دانشجویان در حوزه سلامت روان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز مشاوره دانشگاه تهران در دومین نشست تخصصی اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان که در محل تالار شهید دهشور دانشکدگان علوم دانشگاه تهران برگزار شد، - رییس مرکز مشاوره دانشگاه تهران از طراحی سامانه های ایده بان و دیده بان برای دریافت ایده های دانشجویان در حوزه سلامت روان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز مشاوره دانشگاه تهران در دومین نشست تخصصی اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان که در محل تالار شهید دهشور دانشکدگان علوم دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: باید آرام آرام این دانشجویان را به زندگی قبل از کرونا برگردانیم و ارتباط و تعامل را به آنان آموزش دهیم.

رییس مرکز مشاوره دانشگاه تهران، هدف از برگزاری جشنواره ملی سلامت را آوردن دانشجویان به متن دانست و گفت: این جشنواره می خواهد در بحث سلامت روان، سهم عمده را به خود دانشجویان واگذار کند.

وی همچنین به طراحی سامانه های ایده بان و دیده بان در جشنواره ملی سلامت دانشجویان اشاره کرد و افزود: با طراحی این دو سامانه در جشنواره، ایده های مختلف دانشجویان درباره سلامت روان از آن ها دریافت می شود و فعالیت هایی که در دانشگاه های مختلف اجرا می شود ثبت و ضبط شده و با تحلیل فعالیت های انجام شده، بودجه مربوطه به دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه ای برای دریافت ایده های دانشجویان در حوزه سلامت روان

طراحی سامانه ای برای دریافت ایده های دانشجویان در حوزه سلامت روان