مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 12:272022-06-14سياسي

کابینه سید ابراهیم رییسی به چه تغییرات دیگری نیاز دارد؟


هنوز یک سالگی دولت سید ابراهیم رییسی فرا نرسیده که حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارش کناره گیری کرد؛ این نخستین تغییر در ترکیب کابینه سید ابراهیم رییسی است.

- هنوز یک سالگی دولت سید ابراهیم رییسی فرا نرسیده که حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کارش کناره گیری کرد؛ این نخستین تغییر در ترکیب کابینه سید ابراهیم رییسی است.

یکی از مهم ترین وزرای دولت رییسی که حوزه فعالیتش با معیشت و اقتصاد بخش زیادی از مردم در ارتباط بود، به دلیل افزایش هماهنگی در دولت از کار خود کناره گیری کرد.

پیش از این اما نمایندگان مجلس بارها از لزوم تغییر در کابینه سیدابراهیم رییسی سخن گفته بودند، به گونه ای که چند اسم مشترک در میان اعتراض نمایندگان مجلس هم دیده می شد که حجت الله عبدالملکی هم یکی از آنها بود.

حالا وزیر کار پیش دستی کرده و پیش از آنکه کار به مجلس بکشد، خودش کناره گیری کرد؛ اما آیا تغییرات در دولت سید ابراهیم رییسی تنها به اینجا ختم می شود؟ موضوع خوانده می شوید امروز این است که می خواهیم به کمک شما درباره آن کمی حرف بزنیم؛ * به نظر شما کابینه سید ابراهیم رییسی باز هم به تغییر نیاز دارد؟* گزینه های شما برای ایجاد تغییرات در برنه دولت چیست؟* .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه سید ابراهیم رییسی به چه تغییرات دیگری نیاز دارد؟

کابینه سید ابراهیم رییسی به چه تغییرات دیگری نیاز دارد؟