مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-14دانش

نوسازی صنعتی به یکی از شاخصه های درآمدزایی دانشگاه آزاد مبدل خواهد شد


قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: نوسازی صنعتی به یکی از شاخصه های درآمدزایی دانشگاه آزاد مبدل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و دومین جلسه شورای مدیریت و فعالیت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی  در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه بررسی طرح توجیهی اعطای مجوز تاسیس و فعالیت سرای نوآوری توسعه قطعه سازی و نوسازی صنعتی واحد تبریز و همچنین سرای نوآوری سیستم های هوشمند و فناوری های نرم واحد علوم و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه صنایع و معادن کشور امروز به دنبال هوشمندسازی سیستم هایشان هستند و سراهای نوآوری باید بتوانند با ارتباط گیری با این بخش ها همکاری های مثبتی را در دستور کار قرار دهند تصریح کرد: سراهای نوآوری برای پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه در مسیر حل مسئله می بایست استراتژی مدونی را ترسیم کنند.

این بستر امروز با برگزاری رویداد ملی عصر امید و به اشتراک گذاشتن دستاوردهای چهاردهه فعالیت دانشگاه آزاد پیش چشم صنایع، نخبگان و افکارعمومی بیش از پیش در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی صنعتی به یکی از شاخصه های درآمدزایی دانشگاه آزاد مبدل خواهد شد

نوسازی صنعتی به یکی از شاخصه های درآمدزایی دانشگاه آزاد مبدل خواهد شد