مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-14دانش

یک هرمزگانی مدال آور نقره مسابقات جهانی اختراعات اروپا در رومانی شد


رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان از دانش آموخته پیام نور که موفق به کسب مدال نقره مسابقات جهانی اختراعات اروپا در کشور رومانی شدند؛ تجلیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان صبح امروز از مخترع خانم رکسانا پودات دانش آموخته دانشگاه پیام نور بندرعباس تجلیل کرد.

دکتر فرهادی با اشاره به اختراعی که توسط تیم پنج نفره صورت گرفته،  و این دستگاه نسل جدیدی از طراحی ساختار فرآیندی در نمک گیرهای برقی مورد استفاده صنایع می باشد، گفت؛ این اختراع در مواد مصرفی شیمیایی، انرژی برق و آب شیرین کن ها به طور چشمگیری کاهش می دهد و مراحل جداسازی آب و نمک را با کیفیت و دقت بالا انجام می پذیرد.

وی، خاطر نشان کرد؛ این اختراع کاربردی در صنعت نفت و صنایع های بزرگ، سود و صرفه اقتصادی چشمگیری با کاهش هزینه ها در صیانت از تولید را برای شرکت ملی نفت ایران را در پی خواهد داشت.

  در حاشیه ی این مراسم پودات با اشاره به اینکه در حال حاضر اغلب چاه های نفت تولیدی همراه با مقادیری آب و نمک است، خاطر نشان کرد: وجود آب و در نتیجه نمک همراه با آن باعث خسارت در کلیه ابزارها و کاهش کیفیت نفت تاثیر بسزایی دارد که برای این مقوله ی مهم اختراعاتی انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هرمزگانی مدال آور نقره مسابقات جهانی اختراعات اروپا در رومانی شد

یک هرمزگانی مدال آور نقره مسابقات جهانی اختراعات اروپا در رومانی شد