مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 09:372022-06-14اجتماعي

احتمال رگبار و رعد و برق در مرکز و شمال خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی امروز و فردا ضمن افزایش ابر در برخی از ساعات وزش باد همراه با گرد و خاک در استان قابل پیش بینی است.

- جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: طی امروز و فردا ضمن افزایش ابر در برخی از ساعات وزش باد همراه با گرد و خاک و در برخی از نقاط به ویژه در منطقه شرق استان کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در مرکز و شمال استان نیز احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست، بیان داشت: برای پایان هفته نیز سرعت وزش باد در استان تشدید و خیزش گرد و خاک وجود خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به شرایط دمایی استان، گفت: افزایش دما که از روز گذشته در استان آغاز شده طی امروز و فردا تشدید و هوا گرم تر می شود.

نخعی اضافه کرد: روز گذشته سربیشه با کمینه دمای 19 درجه سلسیوس سردترین و شهرهای طبس، بندان و دهسلم با بیشنه دمای 44 درجه گرم ترین نقاط استان بوده است.

وی به تغییرات دمایی مرکز استان طی شبانه روز گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: میزان نوسانات دمایی در مرکز استان روز گذشته بین 23 و 37 درجه سلسیوس بوده است.

انتهای پیام/69027/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رگبار و رعد و برق در مرکز و شمال خراسان جنوبی

احتمال رگبار و رعد و برق در مرکز و شمال خراسان جنوبی