مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-14اقتصادي

تصمیمات جدید برای رفع تنش آبی قشم


منطقه آزاد با واگذاری زمین برای احداث آبشیرینکن سلخ، تورگان و باسعیدو موافقت کرد و ظرفیت آب شیرین کن درگهان به 5 هزار متر مکعب در شبانه روز می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در بازدید و نشست مشترک مدیرعامل آبفای هرمزگان و مدیرعامل منطقه آزاد قشم وضعیت آب این شهرستان بررسی و تصمیمات لازم برای رفع نیازهای آبی جزیره اتخاذ شد.

عبدالحمید حمزه پور در تشریح جزییات بازدید میدانی و نشست مشترک آبفا و منطقه آزاد قشم با اشاره به وضعیت آبی جزیره قشم افزود: برای رفع نیازهای آبی این شهرستان پیش بینی های لازم صورت گرفته است که هم افزایی این دو مجموعه باعث تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی خواهد شد.

  وی با قدردانی از نگاه مثبت مدیرعامل منطقه آزاد قشم در اجرای پروژه های آبرسانی افزود: آبفا احداث سه سایت نمک زدایی جدید در سلخ، تورگان و باسعیدو با مشارکت بخش خصوصی در جزیره قشم با هدف افزایش ظرفیت تامین آب جزیره پیش بینی کرده است که با موافقت مدیرعامل منطقه آزاد قشم روند واگذاری زمین تسهیل و عملیات احداث سایت ها آغاز می شود.

به گفته مدیرعامل آبفا، سه سایت جدید نمک زدایی در قشم پیش بینی شده است که مشکل زمین آن با همکاری منطقه آزاد مرتفع و روند احداث سه سایت هر کدام به ظرفیت چهار هزار متر مکعب در شبانه روز آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات جدید برای رفع تنش آبی قشم

تصمیمات جدید برای رفع تنش آبی قشم