مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 07:172022-06-14پزشكي

رییس علوم پزشکی شیراز: حادثه فیروزآباد 133 مصدوم داشت/ 114 نفر ترخیص شدند


مصدومان این حادثه بیشتر دچار آسیب های تنفسی شدند که خوشبختانه با درمان به موقع و سریع و مدیریت صحیح در این مرکز درمانی، خدمات در کوتاهترین زمان ممکن به مصدومان ارایه شد.

- مصدومان این حادثه بیشتر دچار آسیب های تنفسی شدند که خوشبختانه با درمان به موقع و سریع و مدیریت صحیح در این مرکز درمانی، خدمات در کوتاهترین زمان ممکن به مصدومان ارایه شد.

رییس علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه حادثه کارخانه کربنات سدیم 133 مصدوم داشت از ترخیص 114 نفر خبر داد.

سید وحید حسینی بامداد 25 خرداد در بازدید از بیمارستان حضرت قائم (عج)، ضمن بررسی روند ارایه خدمات درمانی به مصدومان حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد، از مصدومان این حادثه عیادت کرد.

حسینی با اعلام اینکه خوشبختانه موردی از فوت ناشی از این حادثه گزارش نشده است، افزود: 133 مصدوم به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند که از این تعداد تاکنون 114 مصدوم ترخیص شدند.

او با بیان اینکه پس از وقوع حادثه بلافاصله مراکز درمانی و بیمارستان های شیراز و شهرستان ها به حالت آماده باش درآمدند، از برگزاری دو نشست ستاد مدیریت بحران دانشگاه و اعزام تیم پزشکی متخصص، یک دستگاه بالگرد، 12 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به شهرستان فیروزآباد خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس علوم پزشکی شیراز: حادثه فیروزآباد 133 مصدوم داشت/ 114 نفر ترخیص شدند

رییس علوم پزشکی شیراز: حادثه فیروزآباد 133 مصدوم داشت/ 114 نفر ترخیص شدند