مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 23:122022-06-13اقتصادي

برطرف شدن مشکل قطعی آب روستاهای کهگیلویه


فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مشکل قطعی و کاهش فشار آب در روستای کوشک و چغل حل شده است، گفت: برای جلوگیری از وقوع دوباره چنین مشکلی با توجه به کاهش ذخایر آبی، - سید عبدالعزیز موسوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از برطرف شدن مشکل قطعی آب روستاهای این شهرستان(کوشک_چغل) خبر داد و با اشاره به قطعی و افت فشار آب در نتیجه گرما و استفاده بیشتر آب اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده کاهش منابع آبی، رشد جمعیت در برخی مناطق روستایی در مسیر و نیاز روز افزون به آب شرب، روند توزیع آب در شبکه را با مشکل مواجه ساخته بود که این مشکل با تلاش آب و فاضلاب شهرستان و همکاری شرکت شهرک های صنعتی و بین بخشی سایر دستگاهها برطرف شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: شبکه انتقال آب این روستاها با اضافه شدن آب چاه شهرک های صنعتی به مدار این روستاها تقویت شده است و تا شروع طرح اصلی با هدف پایداری آب ادامه دارد.

وی بیان کرد: هرچند مشکل پیش آمده حل شده و ارائه خدمات در شبکه توزیع آب شرب به حالت عادی بازگشته است، ولی باید برای جلوگیری از وقوع دوباره چنین مشکلی پیش بینی های لازم باید  انجام شود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به کاهش منابع آبی شهرستان خاطرنشان کرد: از تریبون های عمومی و اصحاب رسانه می خواهیم با آگاهی بخشی عمومی و تولید محتوا در جهت صر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برطرف شدن مشکل قطعی آب روستاهای کهگیلویه

برطرف شدن مشکل قطعی آب روستاهای کهگیلویه