مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 16:222022-06-13سياسي

آغاز فاز دوم عملیات راه سازی منطقه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان


به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با توجه با هماهنگی های صورت گرفته با مسؤولان، از هفته گذشته بهسازی و هموارسازی راه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، سردار محمد عبدالله پور در حاشیه بازدید از عملیات راه سازی منطقه کوهستانی بخش حویق و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جاده های کوهستانی یکی از سخت ترین راه ها برای تردد است، اظهار کرد: همواره مردم مناطق کوهستانی برای تردد در فصول مختلف سال ازجمله تابستان با سختی های زیادی مواجه هستند.

وی شهرستان تالش را یکی از کوهستانی ترین شهرستان های گیلان دانست و گفت: تالش دارای کوه و جنگل های فراوانی است که بعضاً تردد را برای اهالی محل به دلیل نبود جاده مناسب با مشکل مواجه می کند.

  فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای فاز اول راه کوهستان بخش حویق تالش افزود: راه کوهستان حویق فاز اول در قالب تعریض این راه کوهستانی در سال های گذشته انجام شده است.

عبدالله پور از آغاز فاز دوم عملیات اجرای راه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان خبر داد و گفت: کارهای اداری فاز دوم از مدتی پیش انجام و در دیدار با مدیرکل راهداری و فرماندار تالش دستور اجرایی فاز دوم راه کوهستانی صادر و از هفته گذشته بهسازی و هموارسازی راه کوهستانی حویق توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز دوم عملیات راه سازی منطقه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان

آغاز فاز دوم عملیات راه سازی منطقه کوهستانی حویق توسط سپاه قدس گیلان