مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 15:422022-06-13سياسي

ویژه برنامه های مسلمیه در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می شود


ویژه برنامه های لیالی مسلمیه به میزبانی حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، با مشارکت همه دستگاه های مرتبط و با حضور هیئات مذهبی از شب شهادت امام محمد باقر(ع) تا روز شهادت مسلم بن عقیل در این آستان مقدس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جلسه هم اندیشی و هماهنگی ویژه برنامه لیالی مسلمیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور معاون سیاسی فرمانداری و رییس اداره تبلیغات شهرستان ری و سایر مسؤولان مربوطه، نمایندگان هیئات مذهبی و جمعی از مدیران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

  عباس سلیمی معاون فرهنگی آستان مقدس با بیان اینکه که امسال با عنایات الهی و با توجه به کاهش بیماری کرونا در سطح کشور، امکان برگزاری آیین مسلمیه فراهم شده، ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی همه دستگاه ها و نهادهای شهرستان و در کمال امنیت، ایمنی و آرامش خاطر محبین آل الله علیهم السلام، این آیین سنتی برگزار و به لطف خدا پیام فرهنگی آن به تمامی دنیا مخابره خواهد شد.

در ادامه جلسه، مسئولان و نمایندگان دستگاه های فرهنگی و امنیتی و انتظامی حاضر در جلسه، به تبادل نظر و هم اندیشی پیرامون مسائل، موضوعات و چالش های احتمالی پیش رو در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های مسلمیه در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می شود

ویژه برنامه های مسلمیه در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می شود