مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-13سياسي

ترک فعل مدیران در حادثه قطار مشهد- یزد مشاهده نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی نسایی زهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی ظهر امروز در نخستین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان، اظهار داشت: شمار افراد معتاد در استان بیش از 19 هزار نفر است که این آمار نسبت به جمعیت استان زیاد است.

وی با تأکید بر راه اندازی مرکز ماده 16 و نقش این مهم در کاهش سرقت های خرد، بیان داشت: برای تسریع در راه اندازی مرکز نگهداری مددجویان ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر در استان و جمع آوری معتادان متجاهر در اسرع وقت جلسه ای با مدیران مربوطه برگزار و تعیین تکلیف می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی متذکر شد: باید بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر در استان تهیه شود در این خصوص مدیرانی که به وظایف قانونی خود عمل نکنند برای آن ها پرونده ترک فعل تشکیل خواهد شد و در مقابل آن دسته از مدیرانی که در صحنه بوده و کار عملیاتی و کاربردی انجام می دهند مورد تشویق قرار می گیرند.

نسایی زهان به به حادثه قطار مسافری مشهد - یزد اشاره کرد و افزود: در این خصوص همه دستگاه های اجرایی از جمله استانداری، دستگاه قضا و سایر عوامل پای کار بودند و در بررسی های انجام شده ترک فعلی توسط مدیران مشاهده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران در حادثه قطار مشهد- یزد مشاهده نشد

ترک فعل مدیران در حادثه قطار مشهد- یزد مشاهده نشد