مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 12:522022-06-13اقتصادي

بهای گندمکاران به موقع پرداخت می شود


مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان با بیان اینکه بانک کشاورزی آمادگی کامل دارد بهاء گندم گندمکاران را به موقع پرداخت کند گفت: خرید 200 هزار تن گندم پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، هوشنگ حیدرنژادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خرید 200 هزار تن گندم در استان پیش بینی شده است اظهار کرد: بانک کشاورزی آمادگی کامل دارد همچون سال های گذشته بهای محصول گندمکاران را به موقع پرداخت کند.

وی گفت: به هیچ وجه پول گندمکاران بابت بدهی بانکی آنها کسر نمی شود و مبلغ تمام و کمال در اسرع وقت در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه دامدار کارت در راستای پرداخت تسهیلات به دامداران و واحدهای صنعتی ایجاد شده است افزود: تا کنون 646 فقره تسهیلات معادل 673 میلیارد ریال با نرخ سود 10 یا  12 درصدی پرادخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه تمام شعب بانک کشاورزی همدان همه روزه تا ساعت 16.

30 به مشتریان خدمات ارائه می دهد یادآور شد: مهمترین علت عدم پرداخت تسهیلات، عدم مراجعه معرفی شدگان به منظور دریافت تسهیلات بوده است.

حیدرنژادیان در ادامه به مطالبات غیر جاری بانک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 3 هزار و 200 میلیارد ریال مانده غیر جاری داریم به طوری که در سیستم بانک های استان رتبه دوم مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای گندمکاران به موقع پرداخت می شود

بهای گندمکاران به موقع پرداخت می شود