مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-13سياسي

گروسی: بیشترین بازرسی های آژانس از ایران انجام شده


مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اذعان به اینکه بیشترین بازرسی های این نهاد، از فعالیت های هسته ای ایران انجام شده است، به مسائل جاری پیرامون این موضوع و مذاکرات وین اشاره و تاکید کرد که هنوز هم فرصت برای حل این مسائل از طریق دیپلماسی وجود دارد.

- به گزار ش تابناک به نقل از ایرنا، رافائل گروسی در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان با تاکید بر ضرورت از سر گرفته شدن سریع ادامه گفت و گو با ایران، اظهار امیدواری کرد که بتواند به زودی به ایران سفر کند و بار دیگر با مقامات ذیربط جمهوری اسلامی ایران گفت و گوهایی داشته باشد.

گروسی در بخشی از این مصاحبه، اقدام ایران در غیرفعال کردن 27 دوربین نظارتی تاسیسات هسته ای را نگران کننده خواند و گفت توافق با ایران بدون اینکه آژانس به اطلاعات کافی از برنامه هسته ای ایران دسترسی داشته باشد، کار سختی است.

مشروح این مصاحبه در پی می آید: سی ان ان: آیا اقدام ایران در قطع دروبین های نظارتی آژانس ، پایان بخش اقدامات نظارتی اضافی است که ایران به عنوان بخشی از توافق هسته ای با آن توافق کرده بود؟ گروسی: به خودی خود، خیر، اما خیلی نزدیک به آن است.

سی ان ان: ایران در حال حاضر در چه مرحله است و چه برنامه هایی دارد؟ گروسی: ما ابزارهای زیادی برای راستی آزمایی فعالیت های ایران در تعدادی از حوزه های مرتبط با برجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: بیشترین بازرسی های آژانس از ایران انجام شده

گروسی: بیشترین بازرسی های آژانس از ایران انجام شده