مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 15:022022-06-12سياسي

شهرداری تبریز مکلف به ساماندهی نیروهای خدمات شهری می شود


یک فوریت طرح الزام شهرداری تبریز به ساماندهی نیروهای خدمات شهری به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یک فوریت طرح الزام شهرداری تبریز به ساماندهی نیروهای خدمات شهری ظهر امروز به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

بر اساس این طرح که در نشست علنی امروز، به پیشنهاد حجت الاسلام رسول برگی رییس شورا مطرح و یک فوریت آن به تصویب این شورا رسید، شهرداری تبریز ملزم ساماندهی نیروهای خدمات شهری شهرداری می شود.

به گفته رییس شورای اسلامی شهر تبریز، این طرح با هدف پاسخگویی به مطالبات به حق صنفی کارگران و رفع موانع و محدودیت های شغلی و معیشتی نیروهای خدمات شهری شهرداری مطرح و مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار گرفته است.

حجت الاسلام رسول برگی همچنین با اشاره به مزایا و ظرفیت های مهم این طرح گفت: شناسایی و ثبت متمرکز مشخصات، حقوق، مزایا و اطلاعات شغلی نیروهای خدماتی، ایجاد ساز و کارهای اصولی جذب و ورود نیروهای جدید، رعایت عدالت در پرداخت حقوق و بیمه، کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری خدمات شهری، ایجاد ثبات شغلی نیروهای خدماتی، استخراج و دسته بندی نیروهای خارج از پیمان، ایجاد بستر لازم برای استفاده از تسهیلات بانکی برای نیروها، افزایش ایمنی و کاهش خطرات جانی پرسنل، ایجاد سایر امکانات رفاهی نظیر تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تبریز مکلف به ساماندهی نیروهای خدمات شهری می شود

شهرداری تبریز مکلف به ساماندهی نیروهای خدمات شهری می شود