مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-12بين الملل

اهداف سفر مقامات آمریکایی به رام الله؛ از ایران تا حفظ امنیت رژیم اشغالگر


رام الله در چند هفته اخیر شاهد حضور چندین مقام آمریکایی بود که بنا به اظهار تحلیلگران، این سفرها اهداف خاص خود را دنبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رام الله طی چند هفته اخیر شاهد حضور بی سابقه مقامات وزارت خارجه آمریکاست؛ باربارا لیو معاون وزیر خارجه آمریکا دیروز (شنبه) با محمود عباس دیدار کرد؛ پیش از آن هادی عمرو فرستاده ویژه آمریکا در پنجشنبه گذشته با مقامات فلسطینی دیدار داشت و قبل از وی نیز دیدارهایی میان مقامات آمریکایی و مقامات تشکیلات خودگردان در هفته های اخیر انجام شد.

خبرگزاری فلسطین صفا در گزارشی در همین باره نوشت، بنا به گفته منابع رسانه ای، محور سفرهای مقامات آمریکایی حول ایجاد راه حل هایی به منظور جلوگیری از تنش، گشایش افق های سیاسی، تعمیق همکاری دوجانبه آمریکا با رام الله و تل آویو و نیز جلوگیری از فعالیت های منطقه ای ایران است.

در ادامه این گزارش آمده، اما تحلیلگران معقدند که سفرهای دوره ای مقامات آمریکایی به دلایل دیگری است و به گشایش افق های سیاسی در منطقه ربطی ندارد.

عمر رحال تحلیلگر سیاسی در این باره گفت، اقدامات آمریکا کمتر از حد انتظار است و در چارچوب حفظ امنیت رژیم اشغالگر صهیونیستی و نیز حفظ کابینه شکننده این رژیم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف سفر مقامات آمریکایی به رام الله؛ از ایران تا حفظ امنیت رژیم اشغالگر

اهداف سفر مقامات آمریکایی به رام الله؛ از ایران تا حفظ امنیت رژیم اشغالگر