مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 14:072022-06-12سياسي

آیت الله اراکی: اجرای فرامین الهی از افتخارات پاسداران و بسیجیان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت الله محسن اراکی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در جمع رزمندگان سپاه استان قم، با بیان اینکه امام هشتم(ع) از امتیازات و ویژگی هایی در میان اهل بیت(ع) برخوردار هستند، اظهار کرد: شخصی از امام جواد(ع) پرسیدند که پاداش زیارت  پدر شما بیشتر است یا امام حسین(ع)، امام جواد(ع) از این پرسش به گریه آمدند و گریستند و بعد از لحظاتی پاسخ دادند که زیارت امام رضا(ع) بیش از زیارت امام حسین(ع) پاداش دارد.

وی ادامه داد: فرد پرسشگر در ادامه از امام جواد(ع) پرسیدند که چرا اینگونه فرمودید؟، امام در پاسخ فرمودند که بسیاری افراد که به زیارت جدم امام حسین(ع) می روند اهل ولایت کامل نیستند اما افراد معتقد به ولایت کامل هستند که به زیارت حضرت رضا(ع) می روند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زیارت جامعه در شرح مفهوم ولایت تعابیر مطلوبی دارد و دقیق مفاهیم را به کار برده است، عنوان کرد: مفهوم توحید به سادگی برای بشر جا نیافتاده است بلکه تلاش های بسیاری برای معرفی این مفهوم صورت گرفته است.

وی یکی از امتیازات بزرگ اسلام و دستاوردهای حضرت محمد(ص) را تبیین مفهوم توحید به شیوه مطلوب برای جامعه دانست و تصریح کرد: بعد از قرآن کریم در هیچ متنی همانند نهج البلاغه، توحید برای مردم تبیین نشده و این از تعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اراکی: اجرای فرامین الهی از افتخارات پاسداران و بسیجیان است

آیت الله اراکی: اجرای فرامین الهی از افتخارات پاسداران و بسیجیان است