مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-12سياسي

سردار شکارچی: تحرکات دشمن را در کسری از ثانیه رصد می کنیم


در مرکز رصد ستاد کل نیروهای مسلح در کسری از ثانیه تمام دنیا و تحرکات دشمنان را رصد می کنیم و اگر جریانی بخواهد مشکلی ایجاد کند بلافاصله پاسخ می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار ابوالفضل شکارچی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: تدابیر ابلاغی رهبر معظم انقلاب به ستاد کل نیروهای مسلح به طرح های راهبردی تبدیل می شود و این طرح ها پس از سیاست گذاری در قالب برنامه های مختلف به فرماندهان چهار سازمان ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و وزارت دفاع ابلاغ و آنها نیز متناسبت با شرایط استان ها بومی سازی و در دستور کار قرار می گیرد.

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح افزود: رهبر معظم انقلاب جدا از بحث مرجعیت و ولی امر مسلمین جامعه و رهبریت انقلاب اسلامی، فرمانده معظم کل قوا هستند و فرامین ایشان در نیروهای مسلح  پیاده سازی و اجرا می شود.

وی افزود: مأموریت اصلی ما در حوزه جنگ نرم عملیات روانی و جنگ شناختی، حوزه فرهنگی، اجتماعی، فضای مجازی، رسانه ها، تبلیغات دفاعی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی است.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ستاد راهبردی بسیج  در ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت گسترده دارد و تمام قد در میدان حضور دارد تا در سایه فعالیت و اقدامات این حوزه ها، بتوانیم اقتدار و عزت نظام را اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شکارچی: تحرکات دشمن را در کسری از ثانیه رصد می کنیم

سردار شکارچی: تحرکات دشمن را در کسری از ثانیه رصد می کنیم