مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 12:272022-06-12سياسي

پاسخگویی درحادثه قطار مشهد- یزد نیازمند شدت عمل مدیران است


مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه قطار مشهد- یزد و ارتحال حجت الاسلام سیدمحمود دعایی با حضور مسئولان استانی و کشوری در یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و السلمین محمدکاظم راشد یزدی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه قطار مشهد- یزد و ارتحال حجت الاسلام سیدمحمود دعایی که با حضور مسئولان کشوری و استانی در پایگاه انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: حجت الاسلام دعایی یار دیرین امام و معلم اخلاق و معرفت بود.

وی تواضع، فروتنی و وظیفه شناسی را از جمله بارزترین ویژگی های رفتاری مرحوم دعایی دانست و افزود: این فعال سیاسی در دوران قبل از انقلاب اسلامی شجاعت و قدرت جوانی خود را نشان داد و ارتباطات عناصر بزرگی را با امام در دوران تبعید امام در عراق برقرار می کرد.

حجت الاسلام راشد یزدی به فعایت دعایی در رادیو بغداد و مبارزه وی با اقدامات سرویس های اطلاعاتی کشورهای مستکبر آن دوران، اشاره کرد و گفت: مرحوم دعایی در طول عمر خود علاوه بر تواضع و مردم داری، همواره به دور از تکبر بود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حادثه دلخراش قطار مشهد – یزد، اظهار کرد: این حادثه یک اتفاق غیرمترقبه نبود ولی مصیبت سنگینی را بر این دیار و خانواده های داغدیده وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی درحادثه قطار مشهد- یزد نیازمند شدت عمل مدیران است

پاسخگویی درحادثه قطار مشهد- یزد نیازمند شدت عمل مدیران است