مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 11:472022-06-12سياسي

ورود اولین کاروان زیارتی ایران به حلب


رجبعلی نژاد با اشاره به ظرفیت های فرودگاه بین المللی حلب اظهار امیدواری کرد که خطوط هوایی کشورمان فعال شده و با وجود اماکن تاریخی و زیارتی در شهر حلب، - پروازهای منظم تهران - حلب را در دستور کار قرار دهند.

اولین کاروان زیارتی کشورمان شب گذشته وارد حلب شد که ضمن زیارت بقاع متبرکه، در مسیر کاروان حسینی، به زیارت حضرت زینب سلام الله علیها مشرف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کاروان زیارتی که از شهرستان جیرفت استان کرمان با پرواز اجنحه الشام از طریق تهران وارد فرودگاه بین المللی حلب شده بود، صبح امروز پس از زیارت مشهدالحسین و مشهد المحسن راهی دمشق شد.

عبدالله رجبعلی نژاد سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، در جمع زائران حسینی در مشهدالحسین حضور یافته و ضمن خوشامدگویی، بر ارائه خدمات به زائرین کشورمان تاکید کرد.

رجبعلی نژاد با اشاره به ظرفیت های فرودگاه بین المللی حلب اظهار امیدواری کرد که خطوط هوایی کشورمان فعال شده و با وجود اماکن تاریخی و زیارتی در شهر حلب، پروازهای منظم تهران - حلب را در دستور کار قرار دهند.

همچنین وجود شهرصنعتی شیخ نجار در نزدیکی شهر حلب، ظرفیت های خوبی را برای تجار و صاحبان صنایع و کارآفرینان به وجود آورده است، که جذابیت های جدیدی برای شرکت های هواپیمایی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اولین کاروان زیارتی ایران به حلب

ورود اولین کاروان زیارتی ایران به حلب