مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 09:422022-06-12اقتصادي

5 کیلومتر از بزرگراه مهران - پایانه مرزی تا اربعین 6 خطه می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تا اربعین سال جاری نقاط پرحادثه و پیچ های خطرناک منطقه کنجانچم با بهر برداری از پل بزرگ کیلومتر 56 حذف خواهد شد و 5 کیلومتر از بزرگراه مهران تا پایانه مرزی نیز تا اربعین 6 خطه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان ایلام، عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از ایلام به سمت مهران تونل کیلومتر 5 به طول 840 متر در دست احداث است که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول ترانشه برداری مسیر رفت و برگشت برای عبور اضطراری در ایام اربعین است.

وی افزود: پروژه راهسازی منطقه ماربره با شرایط متفاوتی از نظر زمین شناسی مواجه بوده و برای مهار رانش زمین در این منطقه و احداث جاده قرار داد منعقد شده و پیمان کار مشغول عملیات راه سازی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تصریح کرد: احداث جاده جهت مهار رانش ماربره 2 کیلومتر بوده و این قطعه با وجود طول کم پروژه بسیار پر هزینه و زمان بر خواهد بود اما برای اربعین امسال تلاش خواهد شد تا مانعی برای ترافیک اربعین ایجاد نکند.

بهادری گفت: مسیر بعد از تونل کیلومتر 5 تا تونل دوم راه کربلا به علاوه پل بزرگ این مسیر تا اربعین به صورت 4 خطه آماده خواهد شد و پیمانکار مشغول عملیات لاینینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 کیلومتر از بزرگراه مهران - پایانه مرزی تا اربعین 6 خطه می شود

5 کیلومتر از بزرگراه مهران - پایانه مرزی تا اربعین 6 خطه می شود