مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-12اجتماعي

باد و گرد و خاک مهمان آسمان خراسان جنوبی/ افزایش محسوس دما در پیش است


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی سه روز آینده در مرز شرقی، شمال شرقی و نواحی غربی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

- جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، در خصوص وضعیت جوی استان، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی، برای سه روز آینده افزایش ابر در برخی از ساعت در منطقه دور از انتظار نیست.

وی بیان داشت: همچنین در برخی ساعات به ویژه در مرز شرقی، شمال شرقی و نواحی غربی وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین احتمال بارش پراکنده در نقاط مرتفع شهرستان های فردوس و سرایان و قاینات پیش بینی می شود.

نخعی با اشاره به کاهش موقت دمای هوا طی امروز، عنوان کرد: به لحاظ دمایی نیز امروز کاهش نسبی دما خواهیم داشت اما از فردا به تدریج افزایش محسوس دما را خواهیم داشت و از روز سه شنبه تا جمعه روز های گرمی در پیش خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته سربیشه با 13 درجه خنک ترین و دهسلم با 44 درجه سلسیوس گرم ترین نقاط استان بودند، خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته نوسانات دمایی در مرکز استان بین 37 و 19 درجه سلسیوس ثبت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و گرد و خاک مهمان آسمان خراسان جنوبی/ افزایش محسوس دما در پیش است

باد و گرد و خاک مهمان آسمان خراسان جنوبی/ افزایش محسوس دما در پیش است