مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 09:172022-06-12حوادث

تحویل جسد 14 قربانی حادثه قطار به خانواده ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر فریبرز آیتی با اعلام این خبر افزود: - مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد گفت: با تحویل پنج پیکر دیگر به خانواده ها، کار شناسایی و تعیین هویت اجساد حادثه قطار مشهد – یزد به اتمام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر فریبرز آیتی با اعلام این خبر افزود: در حادثه خروج قطار مشهد یزد از ریل، متاسفانه 14 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند که از این تعداد یک نفر در شهرستان طبس (محل وقوع حادثه) شناسایی و تحویل بستگان شد، اما مابقی پیکر ها برای تعیین هویت به پزشکی قانونی یزد انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: از پیکر های منتقل شده به سالن تشریح یزد، هشت پیکر در روز پس از حادثه شناسایی و طبق دستور قضایی اجساد آنان به بستگان تحویل شد.

پیکر پنج قربانی نیز جهت انجام آزمایشات ژنتیک و تطبیق نمونه های ارسالی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارسال و پس از انجام آزمایشات، تعیین هویت و شب گذشته به خانواده ها تحویل شدند.

به گفته دکتر آیتی با تحویل این پنج پیکر به خانواده ها، کار شناسایی و تعیین هویت قربانیان حادثه قطار به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل جسد 14 قربانی حادثه قطار به خانواده ها

تحویل جسد 14 قربانی حادثه قطار به خانواده ها