مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 08:572022-06-12ورزشي

برنامه های «سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین» اثر بخش نیست


عضو شورای اسلامی شهر قزوین از عدم اجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار در سطح محلات و مساجد شهر توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قزوین گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرمانی با انتقاد از عدم اجرای برنامه های فرهنگی موثر در محلات و مساجد اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که شورای ششم شهر قزوین پیگیر بود پایگاه بودن مساجد برای اقدامات فرهنگی و اجتماعی است که متاسفانه این موضوع در برنامه های سازمان فرهنگی  مغفول مانده است، در صورتیکه مساجد می توانند به عنوان پایگاه های فرهنگی در اجرای برنامه های این سازمان مورد توجه قرار گیرند.

  وی در ادامه به طرح چند سوال در خصوص چرایی تاثیرگذاری پایین برنامه های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قزوین پرداخت و تصریح کرد: چرا میزان تولیدات محصولات با کیفیت فرهنگی و هنری کاهش پیدا کرده است؟ چرا در برنامه های این سازمان توجه به مسائل ارزشی در حوزه های مختلف مانند ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، خانواده، جمعیت، حقوق شهروندی و .

کمتر دیده می شود؟ چرا برنامه های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری از کارایی لازم برخوردار نیست؟  فرمانی تصریح کرد: شاید به این دلیل است که برنامه های این سازمان مبتنی بر اجرای مشارکتی و جامعه محور نیست و به خروجی برنامه ها، فرایندها و پیامدها توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های «سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین» اثر بخش نیست

برنامه های «سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین» اثر بخش نیست