مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 18:572022-06-11ورزشي

ابهام جدید؛ واگذاری تبلیغات محیطی تیم ملی فوتبال!


کارگزاری که در باشگاه پرسپولیس هم طی دوره فعالیت خود حرف و حدیث های زیادی ایجاد کرد، چگونه و از کدام مسیر فراقانونی به تیم ملی راه پیدا کرد؟ - از ساعت 22:30 فردا شب (یکشنبه 22 خرداد) تیم های ملی ایران و الجزایر در دوحه به مصاف هم می روند.

این تنها بازی تدارکاتی تیم ملی ایران در فیفادی طولانی خردادماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ بازی ایران و الجزایر در حالی قطعی شده است که هزینه های میزبانی و برگزاری این مسابقه در استادیوم دوحه برعهده فدراسیون فوتبال ایران است چراکه تیم ملی ایران دعوت کننده این مسابقه خواهد بود.

به همین دلیل در کنار مخارج اجاره ورزشگاه و سایر هزینه ها، تبلیغات محیطی این مسابقه و درآمدهایش هم نصیب فدراسیون کشورمان می شود.

فدراسیون فوتبال که مدتهاست کارگزار مخصوص برای تیم های ملی ندارد و در آستانه جام جهانی فاقد قرارداد اسپانسری است، قاعدتا باید برای واگذاری فرصت های تبلیغاتی هر مسابقه یا چند مسابقه یکجا، اقدام به برگزاری مراسم مزایده نماید.

اما در کمال تعجب، چهارشنبه هفته گذشته 18 خرداد شرکتی که پیش از این به عنوان کارگزار پرسپولیس شناخته می شد، با ارسال نامه ای برای اغلب شرکت هایی که غالبا در تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر حضور دارند، اعلام کرد هزینه تیزر ال ای دی تبلیغات محیطی بازی ایران و الجزایر 600 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام جدید؛ واگذاری تبلیغات محیطی تیم ملی فوتبال!

ابهام جدید؛ واگذاری تبلیغات محیطی تیم ملی فوتبال!