مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 15:472022-06-11اجتماعي

پرواز کبوترانه از چهارباغ نصف جهان تابهشت خراسان


گذر فرهنگی تاریخی چهارباغ اصفهان چند روزی عطر بهشت به خود گرفت، رنگ آسمان هشتم داشت و دهه کرامت را میزبان خادمان آستان قدس رضوی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، گذر فرهنگی تاریخی چهار باغ اصفهان چند روزی عطر بهشت به خود گرفت، رنگ آسمان هشتم داشت و دهه کرامت را میزبان خادمان آستان قدس رضوی بود و مصداق هشت بهشت( به یک معنا یعنی هشتی و ورودی بهشت) به این نقطه از خاک نصف جهان هدیه داده شد، رنگ و بویی که با حضور پرچم سبز گند رضوی به اوج خود رسید.

خادمان رضوی چند روزی میهمان گذر فرهنگی تاریخی چهارباغ بوده اند و این روزها حال و هوای عجیبی بود، جلوی نماد ضریح مطهر امام هشتم(ع)، چند خادم با لباس و حمایل سبز و با ادب همیشگی خادمان ایستاده بودند و پرچم سبز گند امام(ع) را بالا گرفته بودند، خادمی داشت ذکر معارف اهل بیت و مولودی امام(ع) می خواند اما همه نگاه ها خیره به پرچم بود.

مردم کم کم جمع شده بودند، عده ای به نشانه سلام و احترام دست بر سینه داشتند و گروهی آرام آرام اشک می ریختند، بعضی هم مبهوت و ذوق زده خیره بودند و بعضی دیگر گوشی در دست به ثبت این لحظات تکرار نشدنی پرداخته بودند، حس و حال ناگفتنی بود، تعجب را در چهره عابران می شد دید، کسانی که در حال قدم زدن بودند و حتی با عجله می رفتند و گرم صحبت بودند اما ناگهان می ایستادند و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز کبوترانه از چهارباغ نصف جهان تابهشت خراسان

پرواز کبوترانه از چهارباغ نصف جهان تابهشت خراسان