مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-11سياسي

شمیم عطر رضوی تا نشان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) بر سینه فرمانده گیلانی+عکس


بعد از ورود خدام حرم مطهر امام رضا (ع) فضای حسینیه بسیار عطراگین و امام رضایی شده بود که در این بین یکی از خدام گفت: ما اینجا به شوق دیدار شهدا آمدیم ولی میدانم اکنون آنان در محضر آقا امام رضا (ع) و خانم حضرت رقیه (س) و حضرت زینب شفاعت ما را می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  وقتی صحبت از امام هشتم می شود، بی اختیار تمام وجود انسان و مردم گیلان و رشت از دل، قلب و ذهن گرفته تا چشم و تن به حرم مطهر ضامن آهو آقا علی بن موسی الرضا (ع) می رود، از خود می پرسید چرا؟ جوابش چیزی جز عشق و دلدادگی خاصی میان ما این خواهر و برادر نیست.

پیر باشی یا جوان، غنی باشی یا فقیر، بیمار باشی یا مریض فرقی ندارد فقظ کافی دل، روح و قلبت را امام رضایی کنی آن وقت امام هشتم ما شیعیان چنان دلت را راهی مشهد الرضا می کند که از درد فراغ چشم هایت بارانی می شود.

وقتی صحبت از سپاه قدس می شود ناخوداگاه ذهنم به سمت سردار شهید مهدی خوش سیرت، شهیدان قلی پور و فاتح نبل الزهرا سردار محمد علی حق بین می رود که با توسل به علی بن موسی الرضا چنان فداکاری کردند که در تاریخ جمهوری اسلامی و گیلان ماندگار است و اکنون همرزمانش یعنی سردار محمد عبدالله پور و دیگر فرماندهان سپاه قدس در حال طی کردن همان مسیر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم عطر رضوی تا نشان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) بر سینه فرمانده گیلانی+عکس

شمیم عطر رضوی تا نشان حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) بر سینه فرمانده گیلانی+عکس