مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-11اجتماعي

محور هراز از فردا مسدود می شود


رییس پلیس راه مازندران نیز وضعیت ترافیک در هر سه محور ارتباطی این استان در زمان حاضر را عادی و روان توصیف کرد و گفت که تردد خودرو در محور های چالوس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مرکز مدیریت راه های کشور از مسدود شدن محور هراز در محدود پارک جنگلی تا ابتهاج از فردا یکشنبه 22 تا چهارشنبه 25 خردادماه جاری از ساعت هشت صبح تا 17 عصر خبرداد.

روابط عمومی مرکز مدیریت راه های کشور روز شنبه با صدور اطلاعیه ای علت مسدود شدن این محور را اجرای عملیات احداث یک دستگاه آبرو و کانال هدایت آب، تیر گذاری پل استراباکو، قطع درختان خطر آفرین در کیلومتر یک تا 25 جاده هراز اعلام کرد.

طبق این گزارش، تردد خودرو ها در این مدت ضمن رعایت محدودیت و رعایت احتیاط، از محور های جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می شود.

مرکز مدیریت راه های کشور از تداوم محدودیت تردد خودرو جاده هراز در محدوده های پارک جنگلی، بلبل خوان، پنجاب و پلور از اول اردیبهشت تا 20 شهریورماه امسال به مدت پنج روز در هفته و در ساعت های مختلف خبر داد و اعلام کرد: تردد خودرو ها در جاده هراز از ساعت 12 تا 17 عصر روز های شنبه، از ساعت هشت تا 17 عصر روز های یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت هشت تا 12 ظهر روز های چهارشنبه هر هفته، به غیر از روز های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز های قبل و بعد از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور هراز از فردا مسدود می شود

محور هراز از فردا مسدود می شود