مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 12:372022-06-11اجتماعي

وضعیت آلودگی هوا در تهران چگونه است؟


مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه شاخص آلودگی تهران در روز شنبه، 21 خرداد 1401 قابل قبول است، گفت: براساس پیش بینی ها تا انتهای مرداد ماه در در ساعت های بعدازظهر با افزایش غلظت اوزون مواجه ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محسن روشنی در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر افزود: براساس اطلاعات ایستگاه های سنجش کنترل کیفیت هوا، شاخص میانگین امروز برای آلاینده ذرات معلق کوچکتر از دو نیم میکرون عدد 77 و شاخص ذرات معلق کوچکتر از 10 میکرون نیز 71 است و بنابراین هوای امروز تهران برای همه گروه های سنی قابل قبول است.

او افزود: شاخص آلاینده اوزون 70، شاخص آلاینده دی اکسید نیتروژن برابر با 59، شاخص آلاینده دی اکسید گوگرد مساوی با 13 و شاخص آلاینده منو اکسید کربن برابر با عدد 17 است و این نشان می دهد که وضعیت هوای تهران قابل قبول است.

غلظت آلاینده در منطقه 11 و دانشگاه شریف بالاتر از حد مجاز مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: میانگین همه ایستگاه ها غلظت شان به صورت میانگین عدد 77 بوده و تنها دو ایستگاه منطقه 11 و دانشگاه شریف بالاتر از حد مجاز است.

اما در کل تفاوت بین مناطق شمالی و جنوبی تهران خیلی محسوس نیست.

او افزود: براساس تجربیات سال های گذشته تا انتهای مرداد ماه در ساعت های بعدازظهر با افزایش غلظت ازن مواجه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آلودگی هوا در تهران چگونه است؟

وضعیت آلودگی هوا در تهران چگونه است؟