مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 11:572022-06-11سياسي

ماجرای آتش سوزی های سریالی میانکاله/توافق پاریس از دستور کار مجلس خارج شد


افرادی که اقدام به آتش سوزی منطقه میانکاله می کنند در واقع از مردم نیستند و درباره این آتش سوزی های سریالی اتفاقا با ورود دادستانی چند نفر دستگیر شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست در نشست خبری که به مناسبت روز محیط زیست و رسانه برگزار شد با اشاره به محدودیت  منابع آبی در کشور محدود تاکید کرد: بنابراین باید از تمام ظرفیت هایی که وجود دارد در تامین آب شرب، صنعت، کشاورزی و محیط زیست استفاده کنیم و البته در این مسیر باید نیازها اولویت بندی شوند.

مثلا درباره استفاده از آب های ژرف هم باید دقیق عمل کنیم و تمام زوایا سنجیده و حتی استفاده از این منبع هم باید اولویت بندی شود.

وی  با یادآوری این نکته که در انتقال آب دریای عمان به سیستان و بلوچستان اگر قرار است انتقال بین حوضه ای صورت گیرد باید بر اساس مجوزهای محیط زیستی باشد، افزود: حقابه محیط زیستی در مبداء و مسیر تامین شود.

رییس سازمان محیط زیست یکی از دغدغه های اصلی دول را مساله آب عنوان کرد و گفت: در بحث آب آن چیزی که امروز در محیط  زیست می گذرد نتیجه یک روز یا 10 سال نیست بلکه نتیجه سال ها عدم مدیریت صحیح منابع است به طوری که امروز منابع آبی ما به آستانه تحمل رسیده اند، در واقع همیشه با آب به عنوان سرمایه ای که همیشه ساری و جاری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آتش سوزی های سریالی میانکاله/توافق پاریس از دستور کار مجلس خارج شد

ماجرای آتش سوزی های سریالی میانکاله/توافق پاریس از دستور کار مجلس خارج شد