مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 10:322022-06-11فرهنگي

واکاوی یک مستند از جایگاه امید در سینما و هنر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی کاشفی فرد مشاور علمی مستند کاپرا کجاست؟ که عنوان جدیدترین اثر مرکز مستند و تلویزیونی سوره است، درباره نحوه آشنایی خود با مهدی انصاری کارگردان این اثر و چگونگی پیوستن به این پروژه بیان کرد: - مهدی کاشفی فرد می گوید مستند کاپرا کجاست؟ نگاهی به فرانک کاپرا کارگردان ایتالیایی-آمریکایی و آثارش به عنوان مطرح ترین کارگردان امیدبخش دارد و امید را از این منظر واکاوی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی کاشفی فرد مشاور علمی مستند کاپرا کجاست؟ که عنوان جدیدترین اثر مرکز مستند و تلویزیونی سوره است، درباره نحوه آشنایی خود با مهدی انصاری کارگردان این اثر و چگونگی پیوستن به این پروژه بیان کرد: من و مهدی انصاری سال 94 در دانشگاه صداوسیما در مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتباطات هم کلاس و دورادور باهم در ارتباط بودیم تا اینکه به این نتیجه رسیدیم که می توانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

در چند پروژه با هم همکاری کردیم و آخرین همکاری مان در پروژه کاپرا کجاست؟ محقق شد.

وی با بیان اینکه این مستند جدا از ویژگی های ژانری و اقتضائات تولیدی که دارد، متکی بر یکسری داده های متقن، عینی و ملموس برای مخاطب است، مطرح کرد: بخش پژوهش برای مستند بسیار حائز اهمیت است البته نه فقط برای مستند بلکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی یک مستند از جایگاه امید در سینما و هنر

واکاوی یک مستند از جایگاه امید در سینما و هنر