مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 خرداد 1401 ساعت 08:122022-06-11فرهنگي

هنر ایرانی جلوه ارادت عمیق مردم به امام رضا(ع) است


آیین اختتامیه جشنواره ملی تئاتر رضوی با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، به نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی در ابتدای سخنان خود گفت: سیاست قطعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت از فرهنگ بومی و خرده فرهنگ های ایران زمین است.

در همین راستا در نگاه بومی و استانی، نگاه توزیعی و عدالت محور حاکم شده و این نگاه در تمامی ارکان و اجزای وزارتخانه، از بودجه و خدمات گرفته تا تصمیم ها و اقدام ها جاری است.

مطمئنا ما از این نگاه عدالت محور چیزی جز خیر برداشت نخواهیم کرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد در ادامه تاکید کرد: همین تبریز عزیز که ما درخدمت شما هستیم، هر قدر که توجه ویژه ای به فرهنگ و هنر خطه آذربایجان شده است چیزی جز سود ملی و همگانی نداشته است.

عرصه فرهنگ و هنر آذربایجان و علی الخصوص شهر شما تبریز، مفاخر بسیاری را تحویل این آب و خاک داده است، از استاد عزیز لذیری که از خادمان، مؤثران و بنیان گذاران تئاتر متعهد انقلاب هستند تا عرصه عکس، استاد بهزاد پروین قدس و استاد قره باغی، همه و همه از مفاخر ملی این کشور محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر ایرانی جلوه ارادت عمیق مردم به امام رضا(ع) است

هنر ایرانی جلوه ارادت عمیق مردم به امام رضا(ع) است