مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 21:272022-06-10بين الملل

اقدام نمایشی دولت بایدن درباره فلسطینیان


دولت کنونی آمریکا در اقدامی نمایشی یکی از تصمیم های دولت سابق درباره فلسطینیان را لغو کرده و دفتر امور فلسطینیان را از سفارت آمریکا در بیت المقدس جدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت بایدن اخیرا در اقدامی نمایشی تصمیم دولت دونالد ترامپ برای ایجاد ساختمانی در سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی برای تعامل با فلسطینیان را لغو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری آکسیوس، این اقدام نمادین این پیام را دارد که روابط آمریکا با رژیم صهیونیستی و روابط آمریکا با فلسطینیان متفاوت است.

این اقدام در حالی روی می دهد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا قرار است که ماه آینده به سرزمین های اشغالی سفر کند و طی این سفر با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

دولت بایدن همچنان در تلاش است که کنسولگری خود در بیت المقدس را که ماموریت امور دیپلماتیک با تشکیلات خودگردان فلسطین را برای 25 سال به عهده داشت، بازگشایی کند.

دولت ترامپ این کنسولگری را در سال 2019 تعطیل کرد.

رژیم صهیونیستی به شدت با ایده بازگشایی این کنسولگری مخالف است اما دولت بایدن معتقد است که جدا کردن دفتر امور فلسطینیان از سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی، گامی کوچک در این زمینه به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام نمایشی دولت بایدن درباره فلسطینیان

اقدام نمایشی دولت بایدن درباره فلسطینیان