مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 18:172022-06-10بين الملل

وزیر دفاع انگلیس در اوکراین با زلنسکی دیدار کرد


وزیر دفاع انگلیس در سفر به اوکراین با رییس جمهور و وزیر دفاع این کشور درباره تأمین تسلیحات نظامی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بن والاس وزیر دفاع آمریکا روز جمعه به اوکراین سفر کرده و با رییس جمهور و وزیر دفاع این کشور دیدار کرد.

به نوشته وبگاه شبکه اسکای نیوز ، وزارت دفاع انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد سفر والاس به این منظور انجام شد که اطلاعات دست اولی درباره نیازهای نظامی اوکراین دریافت کند.

در این بیانیه آمده است: در این سفر این اطمینان را ایجاد خواهد شد که حمایت متداوم انگلیس در حال افزایش است تا نیازهای مرتبط با وضعیت میدانی برطرف شوند .

وزارت دفاع انگلیس افزود: هر سه در زمینه همکاری تنگاتنگ در راستای هدف مشترک آزاد کردن اوکرایناز اشغال غیر قانونی روسیه توافق کردند.

آن ها همچنین تجهیزات و تمریناتی که انگلیس در حال حاضر فراهم می کند را به بحث گذاشتند .

این بیانیه می افزاید، این دیدارها همچنین بر تداوم تلاش انگلیس بر فراهم کردن کمک های مرگبار و موثر مطابق با تهدیداتی که اوکراین با آن ها مواجه است تمرکز داشتند.

سفر والاس به اوکراین در حالی انجام شده است که روسیه کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس را به آتش افروزی در اوکراین و ممانعت از مذاکره بین کی یف و مسکو متهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع انگلیس در اوکراین با زلنسکی دیدار کرد

وزیر دفاع انگلیس در اوکراین با زلنسکی دیدار کرد