مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 18:122022-06-10اقتصادي

بیش از 500 هزار تن کنجاله سویا در حال بارگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بعد از ظهر امروز جمعه در جریان بازدید از روند تخلیه و بارگیری کالا های اساسی از بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: - وزیر جهادکشاورزی گفت: با همکاری های بین بخشی دستگاه های متولی واردات، تخلیه و حمل کالا های اساسی از بندر امام خمینی (ره) با شتاب بیشتری انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بعد از ظهر امروز جمعه در جریان بازدید از روند تخلیه و بارگیری کالا های اساسی از بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: در حال حاضر بیش از سه میلیون تن انواع کالای اساسی در این بندر وجود دارد.

وی افزود: بخشی از این کالا ها در حال تخلیه و بخش دیگری از آن بر روی کشتی و در لنگرگاه ها هستند تا با همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی، مابقی این کالا ها تخلیه و از طریق ناوگان حمل بار به سمت استان های کشور جابجا شوند.

وزیر جهادکشاورزی با تاکید اینکه در زمینه حجم کالا های اساسی وارداتی مشکل خاصی نداریم گفت: ورود کالا های اساسی از طریق بنادر مختلف کشور از جمله بنادر شمالی، همچنین بندر عباس و چابهار، روند مناسبی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 هزار تن کنجاله سویا در حال بارگیری است

بیش از 500 هزار تن کنجاله سویا در حال بارگیری است