مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-10سياسي

مسؤولان مشکل گلخانه داران روستای عباس آباد بادرود را حل کنند


یکی از مشکلاتی که گلخانه داران با آن روبرو هستند نبود برق و گاز برای ساخت گلخانه ها است که این مشکل در حضور معاون وزیر هم مطرح و امیدواریم مسؤولان ادارات خدمات رسان سریعتر مشکل گلخانه داران را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت آقا علی بن موسی الرضا(ع) اظهار کرد:هفته گذشته مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در حرم مطهر ایشان با حضور انبوه عاشقان آن حضرت برگزار شد و رهبری معظم انقلاب در این مراسم سخنان بسیار مهمی را در باب شخصیت وجودی و مکتب امام و انقلاب ایراد فرمودند.

 وی افزود: بدون شک انقلاب اسلامی ایران که توسط امام به پیروزی رسید بزرگترین انقلاب تاریخ بوده که توانسته مسیر سیاسی، ایدئولوژی و جامعه شناسی دنیا را متحول کند.

یعقوبی تصریح کرد: یکی از ویژگی های انقلاب ما این بود که از شرق و غرب دوری کرد و امروز می بینیم که از شرق چیزی نمانده و تمدن غرب هم در حال نابودی است.

 امام جمعه نطنز با گرامیداشت روز صنایع دستی گفت: از دیرباز هنرمندان شهرستان نطنز در تولید صنایع دستی برای کشور و دنیا شهرت داشته و این نشان می دهد که این شهرستان مهد هنرمندان بزرگ بوده و خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان مشکل گلخانه داران روستای عباس آباد بادرود را حل کنند

مسؤولان مشکل گلخانه داران روستای عباس آباد بادرود را حل کنند