مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-10سياسي

مسئولان فکر فوری برای حفظ جان و مال مردم در جاده پرحادثه گچین کنند


امام جمعه اهل سنت بندرعباس بر دو موضوع ایمن سازی محور بندرعباس - گچین به سمت لار و همچنین توجه به خواسته های بازاریان در پرداخت مالیات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ یوسف جمالی ظهر امروز در خطبه های امروز نماز جمعه بندرعباس با بیان اینکه جان و مال مردم بسیار مهم است از مسئولان استان خواست تا فکر عاجلی نسبت به اتفاقات اخیر در حوزه جاده ای و پرداخت مالیات داشته باشند.

وی با اشاره به اتفاقات مکرر در جاده بندرعباس به لار حوالی گچین ضمن تسلیت فوت 8 عضو یک خانواده در اوایل این هفته افزود: ماه گذشته در خصوص جاده گچین هشدارهای لازم داده شد که متاسفانه اتفاق مشابهی این هفته رخ داد و جان هشت نفر از دست رفت که پنج نفر از آن ها کودک بودند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس همچنین با قدردانی از مدیریت ترافیک در مسیر رفت بندرعباس به لار از مسیر گچین طی دو روز گذشته افزود: با اقدامات انجام شده ترافیک برگشت از کهورستان و لار به بندرعباس با حذف یکی از دوربرگردان ها و هدایت ترافیک به سمت مسیر رفت از سه راهی منبع آب ابراز امیدواری کرد، باند دوم این مسیر نیز به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد تا حافظ جان مردم منطقه و مسافران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان فکر فوری برای حفظ جان و مال مردم در جاده پرحادثه گچین کنند

مسئولان فکر فوری برای حفظ جان و مال مردم در جاده پرحادثه گچین کنند