مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-10ورزشي

شکایت ملی پوش سابق ساحلی از رییس هیات فوتبال فارس


بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساحلی از فرزاد هنرپیشه رییس هیئت فوتبال استان فارس بدلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی فارس، حمید رضا زارعی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساحلی از فرزاد هنرپیشه رییس هیئت فوتبال استان فارس بدلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی جامعه فوتبال استان فارس شکایت کرده است.

فرزاد هنرپیشه رییس هیات فوتبال فارس بدلیل ریاست 8 ساله در فوتبال استان فارس مورد انتقاد بعضی ازپیشکسوتان این استان قرار گرفته است.

همچنین روزگاری این استان که در رده های تیم های ملی پایه بازیکن های بسیار مستعد در اختیار تیم ملی قرار می داده اما در زمان حضور وی بر منسب فوتبال فارس بازیکنی از این استان در تیم های ملی چه بزرگسالان و چه پایه حضور ندارد.

از طرفی در این مدت هم زیرساخت ها، زمین مناسب جهت تمرینات و مسابقات فراهم نشده به خصوص برای تیم های فجر شهید سپاسی یا قشقایی.

بر این اساس رییس هیئت فوتبال فارس تمامی انتقادات مطرح شده را به زارعی ملی پوش سابق تیم ملی ساحلی و رییس ساحلی فارس نسبت داده است از این رو  زارعی  به دلیل نشر اکاذیب از وی در دادسرا شکایتی را مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت ملی پوش سابق ساحلی از رییس هیات فوتبال فارس

شکایت ملی پوش سابق ساحلی از رییس هیات فوتبال فارس