مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 12:472022-06-10سياسي

ترامپ به اقدام برای کودتا متهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در جلسه بامداد جمعه (به وقت تهران) صحن مجلس نمایندگان آمریکا درباره حمله هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره، - در جلسه کمیته منتخب تحقیق درباره حمله به کنگره آمریکا، رییس جمهور سابق این کشور به اقدام برای کودتا متهم شد و اظهارات نزدیکان و مقامات دولت وی برای اولین بار پخش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در جلسه بامداد جمعه (به وقت تهران) صحن مجلس نمایندگان آمریکا درباره حمله هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره، شواهدی از تلاش وی برای کودتا و حفظ قدرت ارائه شد.

به نوشته وبگاه شبکه سی اِن اِن ، کمیته منتخب رسیدگی به حوادث ششم ژانویه سال 2021 در این جلسه طولانی و جنجالی، یافته های خود از چندین ماه برگزاری جلسات و انجام تحقیقات در این زمینه را برای اولین بار منتشر کردند.

بنی تامپسون رییس این کمیته در آغاز این جلسه، ترامپ را به اقدام برای کودتا متهم کرده و گفت هدف این تحقیقات فراتر از تمرکز بر اتفاقات گذشته بوده و توطئه برای انحراف خواست مردم هنوز به پایان نرسیده است .

لیز چنی عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا و معاون تامپسون در کمیته منتخب نیز مستقیماً ترامپ را بابت حمله به کنگره مقصر دانست و گفت: کسانی که به کنگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به اقدام برای کودتا متهم شد

ترامپ به اقدام برای کودتا متهم شد