مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 10:022022-06-10اقتصادي

انجام 14 هزار و 900 مورد بازرسی از ابتدای سال تاکنون در بازار ایلام


مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان ایلام گفت: بیش از 14 هزار و 900 بازرسی بازار از ابتدای سال جاری و در ادامه اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها تاکنون توسط بازرسان در استان ایلام انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی صمت ایلام، رضا محمدرحیمی مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان ایلام گفت: بیش از 14 هزار و 900 بازرسی بازار از ابتدای سال جاری و در ادامه اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها تاکنون توسط بازرسان در استان ایلام انجام شده است.

وی افزود: این بازرسی ها توسط 154 بازرس بصورت متناوب در قالب 61 گروه در استان انجام شده و در مجموع 937 پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان ایلام ادامه داد: بازرسان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های مرتبط از ابتدای این تصمیم مهم و سرنوشت ساز دولت، به صورت شبانه روزی و مستمر در بازار حضور دارند.

وی اظهار کرد: گشت های ویژه نظارت، پایش و بازرسی بر بازار در سطوح (انبار، سردخانه، عمده فروش و خرده فروش) در این استان با اهداف رصد و مدیریت نظارت بر فرآیند تعیین و نحوه قیمت گذاری بر روی کالا توسط فروشندگان به منظور ایجاد تعادل در بازار و خرید آسان شهروندان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 14 هزار و 900 مورد بازرسی از ابتدای سال تاکنون در بازار ایلام

انجام 14 هزار و 900 مورد بازرسی از ابتدای سال تاکنون در بازار ایلام