مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-10اقتصادي

آمار سیگاری ها بعد از کرونا: افزایش مصرف در دختران


مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از افزایش دو برابری آمار دانشجویان سیگاری پس از شیوع کرونا خبر داد و گفت: اگر چه دانشجویان پسر بیشتر از دختران سیگاری هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر ابراهیم نعیمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: حدود 5 درصد دانشجویان دانشگاه های ما دچار مشکلات و ناراحتی هایی هستند که به عنوان آسیب روانی محسوب می شود و از 95 درصد باقی مانده 15 درصد دانشجویان ما افرادی هستند که مشکلات و نقص هایی دارند، اما این نقص ها به معنای آسیب های روانی نیست، بلکه فقدان مهارت محسوب می شود و لازم است دانشجویان مهارت های لازم را یاد بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: همه افراد ممکن است در طول زندگی خود دچار استرس شده و یا با تعارض هایی مانند فقدان تصمیم گیری صحیح مواجه باشند.

آن 15 درصد دانشجویان ما که مشکلاتی دارند نیز با این مسئله مواجه هستند و نیاز به ارتقای مهارت هایی دارند که با مشاوره حاصل می شود و نه با درمان مطلق.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته 80 درصد دانشجویان ما در سلامت کامل روانی هستند و مشکلی ندارند.

دکتر نعیمی یادآور شد: مهم ترین مشکل 5 درصد دانشجویانی که دچار ناراحتی های روانی هستند، استرس و فشارهای روانی است که تخلیه نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار سیگاری ها بعد از کرونا: افزایش مصرف در دختران

آمار سیگاری ها بعد از کرونا: افزایش مصرف در دختران