مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 08:272022-06-10پزشكي

آمار سیگاری ها بعد از کرونا: افزایش مصرف در دختران


تعداد گرایش دانشجویان ما به مصرف در مقایسه با دوره قبل از کرونا بیش از دو برابر افزایش یافته است .

- مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از افزایش دو برابری آمار دانشجویان سیگاری پس از شیوع کرونا خبر داد و گفت: اگر چه دانشجویان پسر بیشتر از دختران سیگاری هستند، اما میزان گرایش به استعمال سیگار در بین دختران دانشجو نیز رو به افزایش است.

دکتر ابراهیم نعیمی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: حدود 5 درصد دانشجویان دانشگاه های ما دچار مشکلات و ناراحتی هایی هستند که به عنوان آسیب روانی محسوب می شود و از 95 درصد باقی مانده 15 درصد دانشجویان ما افرادی هستند که مشکلات و نقص هایی دارند، اما این نقص ها به معنای آسیب های روانی نیست، بلکه فقدان مهارت محسوب می شود و لازم است دانشجویان مهارت های لازم را یاد بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: همه افراد ممکن است در طول زندگی خود دچار استرس شده و یا با تعارض هایی مانند فقدان تصمیم گیری صحیح مواجه باشند.

آن 15 درصد دانشجویان ما که مشکلاتی دارند نیز با این مسئله مواجه هستند و نیاز به ارتقای مهارت هایی دارند که با مشاوره حاصل می شود و نه با درمان مطلق.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته 80 درصد دانشجویان ما در سلامت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار سیگاری ها بعد از کرونا: افزایش مصرف در دختران

آمار سیگاری ها بعد از کرونا: افزایش مصرف در دختران