مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 20:122022-06-09سياسي

جهاد تبیین حد و مرز تهاجم فرهنگی دشمن را مشخص می کند


امام جمعه شیراز با بیان اینکه گاهی تهاجم فرهنگی موجب می شود خط فاصله بین ما و دشمنبه طور دقیق مشخص نشود و اینجا اهمیت جهاد تبیین مشخص می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام، امروز در جلسه هیئت امنای هیئت های رزمندگان اسلام استان فارس ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه کشور ما در طول تاریخ در پناه امام رضا(ع) و عنایت الهی بوده است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در روز رحلت امام خمینی(ره) به برخی از ویژگی های حضرت امام اشاره کردند که از جمله آنها معین کردن میدان مبارزه با دشمن بود.

  او با بیان اینکه امام خمینی از همان آغاز نهضت میدان مبارزه با دشمن را مشخص کرده بود، گفت: این مسئله از آن جهت اهمیت دارد که اگر میدان مبارزه را ندانیم گاهی هجمه به سمت نیروی خودی می رود .

  امام جمعه شیراز با اشاره به فعالیت 125 هیئت رزمندگان در استان فارس افزود: نگاه و تکلیف این هیئت ها با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مشخص می شود و ایشان بر جهاد تبیین به عنوان یک تکلیف تاکید کردند چراکه اگر ما در میدان جهاد تبیین وارد نشویم به اینکه خط فاصله خود را با دشمن مشخص کنیم به مشکل خواهیم خورد.

دژکام با بیان اینکه گاهی تهاجم فرهنگی دشمن موجب می شود خط فاصله بین ما و دشمن دقیقا مشخص نشود و اینجا اهمیت جهاد تبیین مشخص می شود، اضافه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین حد و مرز تهاجم فرهنگی دشمن را مشخص می کند

جهاد تبیین حد و مرز تهاجم فرهنگی دشمن را مشخص می کند