مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 20:022022-06-09اقتصادي

مشاور وزیر اقتصاد: فروش اینترنتی نان متوقف نمی شود


کمتر از یک ماه است که استقرار کارتخوان های هوشمند شروع شده و امیدواریم با اجرای این طرح جدید، محدودیت های توزیع آرد برطرف شود.

- مشاور وزیر اقتصاد گفت: خرید اینترنتی نان ادامه خواهد داشت و تراکنش های مربوط به آن با بستری اینترنتی مشخص خواهد بود.

در میز اقتصاد امروز مسعود امرالهی مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد، روح الله حسنی رییس جهاد کشاورزی استان زنجان و مجتبی دهقان پور رییس جهاد کشاورزی استان فارس درباره عرضه هوشمند نان گفت وگو کردند و به سوالات زیر پاسخ دادند.

نانوایی های غیرفعال چطور سهمیه آرد دریافت می کنند؟ امرالهی مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی: موضوع مجوز ها در حوزه اصناف و اتحادیه های صنفی، اما موضوع نظارت بر آرد و نان کشور در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است و ما نظارت خود را برای کنترل قاچاق نان داریم.

نانوایی بودند که فعالیتشان متوقف شده بود، اما سهمیه آردشان را تحویل می گرفتند؛ پس تصمیم به موضوع هوشمندسازی عرضه آرد و نان گرفتیم که با اجرای این طرح، خروج آرد از شبکه کم شده است.

ریشه این مجوز فروشی ها و شیوه کنترل آن در دولت چیست؟ محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد: یکی از مشکلات گذشته محدودیت های ارائه آرد یارانه ای برای نانوایی ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر اقتصاد: فروش اینترنتی نان متوقف نمی شود

مشاور وزیر اقتصاد: فروش اینترنتی نان متوقف نمی شود