مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 16:272022-06-09سياسي

تخصیص 200 میلیارد تومان برای رفع تنش آبادی شرق کرمان


200 میلیارد تومان برای رفع تنش آبادی شهرستان های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر اختصاص پیدا کرده است.

- حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان های شرق استان در مجلس شورای اسلامی، امروز در حاشیه سفر به شهرستان فهرج در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور دو هفته ای در حوزه انتخابیه و بررسی مشکلات شهرستان های شرقی استان اظهار کرد: 200میلیارد تومان برای رفع تنش آبادی شهرستان های شرق بم، فهرج، ریگان و نرماشیر اختصاص پیداکرده است.

  وی همچنین با اشاره به عملیات انتقال آب از سد نساء به بم و بروات گفت: با تخصیص اعتبار 100 میلیارد تومانی که در بودجه سال 1401 برای انتقال آب به بم و بروات قرار داده شده بخش اعظمی از عملیات احداث تصفیه خانه اجرا خواهد شد.

غضنفرآبادی بیان داشت: تلاشمان این است که به زودی آب سالم و تصفیه شده به  بم و بروات انتقال داده شود و انتقال آب نیز به سه شهرستان فهرج، ریگان و نرماشیر در دستور کار قرار دارد.

 وی با اشاره به پیگیری دوبانده شدن جاده ریگان- نرماشیر گفت: جاده ریگان – نرماشیر پیوست بودجه شده و تأکید شده هرچه سریع تر مناقصه این کار انجام شود و این کار با سرعت صورت گیرد.

 نماینده شهرستان های شرقی کرمان در مجلس با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه معابر روستایی و طرح های هادی صورت گرفته است، به برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 200 میلیارد تومان برای رفع تنش آبادی شرق کرمان

تخصیص 200 میلیارد تومان برای رفع تنش آبادی شرق کرمان