مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 14:372022-06-09دانش

معاون وزیر: توسعه دانشگاه های کارآفرین نیاز حیاتی کشور است


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه وزارت علوم توسعه دانشگاه های کارآفرین است که اکنون نیاز حیاتی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مرتضی فرخی امروز  در آیین افتتاح و آغاز عملیات ساخت چند پروژه خیرساز در دانشگاه تربت حیدریه افزود: دانشگاه تربت به واسطه این ثروت ارزشمند یعنی بنیاد امور خیران باید به خود ببالد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر گسترش فرهنگ وقف در تمامی دانشگاه ها اظهار کرد: اقدام دانشگاه تربت حیدریه در حوزه جذب و مشارکت خیرین یک اقدام اثرگذار است که می تواند به یک الگوی مناسب برای دیگر دانشگاه ها تبدیل شود.

 وی با بیان اینکه در بند 4 نقشه علمی کشور و بند 7 سند علمی کشور به وقف علمی تاکید شده است، اذعان کرد: در بحث قانون وقف با خلا قانونی هیچ کمبودی نداریم و تنها باید در زمینه فرهنگ سازی اقدمات موثر و اجرایی انجام دهیم.

فرخی با تاکید بر اینکه باید این الگوی موفق دانشگاه تربت در سایر بخشها و  با توجه به نامگذاری امسال در حوزه شرکتهای دانش بنیان نیز تسری داده شود، یادآور شد: برنامه وزارت علوم توسعه دانشگاه های کارآفرین است که اکنون نیاز حیاتی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: توسعه دانشگاه های کارآفرین نیاز حیاتی کشور است

معاون وزیر: توسعه دانشگاه های کارآفرین نیاز حیاتی کشور است