مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 12:522022-06-09پزشكي

مراکز واکسیناسیون ویژه حجاج در مشهد مشخص شدند


مراکز واکسیناسیون ویژه حجاج در مشهد اعلام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مشهد، زهرا اباصلتی مسئول سامانه پاسخگویی به سؤالات کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسن های ویژه حجاج تنها در 4 مرکز، تجمیعی بازار بزرگ ملل و مشهد مال، اباعبدالله الحسین (ع) و سیدی تزریق می شود.

اباصلتی با اعلام اینکه که تمامی زائران بیت الله الحرام باید 3 دُز واکسن کرونا را به همراه واکسن های منژیت و فلج اطفال دریافت کنند، تأکید کرد: واکسن های ویژه حجاج تنها در 4 مرکز، تجمیعی بازار بزرگ ملل در ابتدای بولوار شهید آوینی، تجمیعی مشهد مال در تقاطع بولوار های خیام و سجاد، اباعبدالله الحسین (ع) در معلم 75.

6 و سیدی در نبش صبای غربی 11 تزریق می شود و از زائران سرزمین وحی می خواهیم که برای دریافت واکسن هایشان فقط به این مراکز  مراجعه کنند.

مسئول سامانه 191 پاسخگویی به سؤالات کرونایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر اینکه از تمامی بانوان در سنین بارداری تست حاملگی گرفته می شود و کسانی که پاسخ تستشان مثبت باشد نمی توانند به سفر حج تمتع اعزام شوند، گفت: نکته بسیار مهم دیگر در خصوص مادران باردار این است که تزریق واکسن فلج اطفال به این گروه از مادران طبق نظر پزشکان متخصص توصیه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز واکسیناسیون ویژه حجاج در مشهد مشخص شدند

مراکز واکسیناسیون ویژه حجاج در مشهد مشخص شدند