مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 12:422022-06-09اقتصادي

وزیر کار: 270 هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الله عبدالملکی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان کیار با بیان اینکه تلاش دولت در اقتصاد مردمی، تامین رفاه، اقتصاد و تولیدات مردمی است، گفت: سیاست دولت تلاش حداکثری برای حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت عزم جدی برای تامین رفاه مردم دارد، افزود: بهبود شرایط معیشت با هدف افزایش حداکثری رفاه مردم و تاکید بیشتر بر اقشار متوسط و کم درآمد در حال انجام است.

وی افزایش 53 درصدی حقوق کارگران طبق مصوبه شورای عالی کار طبق اطلاعات سازمان تامین اجتماعی بعد از 22 سال را اقدام مهم در راستای تأمین رفاه مردم دانست و ادامه داد: افزایش حقوق کارگران با همت و تلاش کارفرمایان در حال انجام است تا شکاف طبقاتی به صورت قابل ملاحظه کاهش یابد.

هدفمند کردن یارانه ها دومین اقدام در راستای رفاه مردم است عبدالملکی دومین اتفاق در مسیر رفاه مردم را هدفمند کردن یارانه ها دانست و اظهار داشت: در طرح اصلاح در نظام پرداخت یارانه، در ابتدا تمرکز بر دهک های پایین تر و سپس 6 دهک بعدی است تا جلوی دریافت یارانه قاچاقچیان، دلالان و تولیدکنندگان خارجی گرفته شود.

وی اظهار داشت: سومین اقدام در راستای رفاه مردم افزایش 57 درصدی حداقل حقوق بازنشستگان نسبت به سنوات گذشته است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: 270 هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد

وزیر کار: 270 هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد