مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-09اقتصادي

افزایش بیش از 12 درصدی مصرف برق در گیلان/ خاموشی ها دور از انتظار نیست


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با اشاره به وارد مدار شدن 6 هزار مگاوات برق به نیروگاه در بازه زمانی کوتاه مدت گفت: مصرف برق در چند روز گذشته با افزایش 11/5 الی 12.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد تقی مهدی زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان یکی از استان های گرم و شرجی کشور است، اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت نیرو استان گیلان جزو منطقه گرمسیری چهار در کشور محسوب می شود که در بین بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور زمان اوج بار مصرف برق دارند که در این بازه میانگین مصرف 400 کیلووات بر ساعت در ماه است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به کاهش مصرف برق در کشور گفت: مشترکین در صورت کاهش مصرف برق در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور، قیمت برق مصرفی آنان با کاهش مواجه می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه خاموشی های برق مرتبط با فرسودگی شبکه نیست، افزود: با بررسی های به عمل آمده خاموشی های برق ارتباطی با فرسودگی شبکه ندارد ولی با نوسانات جریان برق بسیار مرتبط است.

مهدی زاده با گله مندی از افزایش سرقت کابل برق در استان گیلان بیان کرد: در چند وقت اخیر شاهد افزایش سرقت کابل ها و سیم های برق در استان بودیم که منجر به قطعی مقطعی برق در منطقه ای از این استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 12 درصدی مصرف برق در گیلان/ خاموشی ها دور از انتظار نیست

افزایش بیش از 12 درصدی مصرف برق در گیلان/ خاموشی ها دور از انتظار نیست