مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 22:322022-06-08سياسي

گزارش به موقع تخلفات ساختمانی راهکار پیشگیری از حوادث مشابه متروپل است


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: وظیفه مهندس ناظر ارائه به موقع گزارش تخلفات ساختمانی است و مراجع صدور پروانه باید ورود کرده و از ادامه کار تا رفع و اصلاح مشکلات جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، امین مقومی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برخی از ساختمان ها به خصوص در مناطق بافت فرسوده شهر قم؛ عمر مفید آنان گذشته است و قابل مقاوم سازی نیستند و مالکان آنان باید قبل از آنکه حادثه ای رخ دهد نسبت به بازسازی بنا اقدام کنند.

وی بیان داشت: آن دسته از ساختمان هایی که بر اساس مقررات ملی ساختمان و در راستای فرآیندهای سازمان نظام مهندسی ساختمان احداث می شوند با حداقل حادثه مواجه بودند و شرایط ساخت وساز در استان قم نیز نسبت به بسیاری از استان ها مطلوب تر است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ابراز داشت: برخی از ساختمان ها نیز با وجود آن که مسیر نظام مهندسی را طی می کنند؛ اما در مراحل مختلف پروژه شاهد تخلفاتی از سوی سازندگان آنان هستیم که بر خلاف نقشه های مصوب اقدام به ساخت وساز می کنند که در این موارد وظیفه مهندس ناظر ارائه به موقع گزارش تخلفات است که در این مرحله مراجع صدور پروانه باید ورود کرده و از ادامه کار تا رفع و اصلاح مشکلات جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش به موقع تخلفات ساختمانی راهکار پیشگیری از حوادث مشابه متروپل است

گزارش به موقع تخلفات ساختمانی راهکار پیشگیری از حوادث مشابه متروپل است