مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 17:122022-06-08حوادث

سرقت 100 میلیاردی از کیف پول مجازی در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که ارزهای دیجیتال در کیف پول مجازی به ارزش 100 میلیارد ریال را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول پرونده شکواییه از سوی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت ارزهای دیجیتال و دلار موجود در کیف پول مجازی وی به ارزش 100 میلیارد ریال موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پس از انجام تحقیقات از مال باخته و انجام یک سری اقدامات تخصصی و جستجوهای هوشمندانه در فضای سایبر سرانجام عامل این سرقت را شناسایی و مشخص شد فرد سارق همان فرد ایجادکننده کیف پول مجازی برای شاکی است.

هاشمی فر با بیان اینکه بررسی های پلیس از مسبوق به سابقه بودن اقدام مجرمانه متهم حکایت داشت، گفت: کارشناسان پلیس فتا با ردیابی های هوشمندانه خود دریافتند بخشی از ارزهای دیجیتال مسروقه به کیف پول مجازی همسر متهم انتقال یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از اثبات ارتکاب جرم توسط ایجادکننده کیف پول مجازی شاکی، فرد مذکور طی هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و ضمن بازگرداندن وجه مسروقه تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 100 میلیاردی از کیف پول مجازی در اصفهان

سرقت 100 میلیاردی از کیف پول مجازی در اصفهان